Subject: Infopäring
From: "Artur Vassiljev" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Mon, 2 Jun 2025 13:16:55 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Sooviksin saada täiendavat informatsiooni järgmise küsimuse kohta: kas Te
saaksite edastada infot selle kohta, kes on linnavalitsuse poolt teie
keskkonna kasutaja ja kes on administraator ehk kes vastutab keskkonna
haldamise ja ligipääsu õiguste eest?

Lugupidamisega

Artur Vassiljev

IT vanemspetsialist

Kohtla-Järve Linnavalitsus

 <http://www.kohtla-jarve.ee/> www.kohtla-jarve.ee

30395, Keskallee 19, Kohtla-Järve

Tel. +372 518 5007

E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

***AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain confidential and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.